طراحی وب سایت

SarvaDesign-Responsive-Web-Design- طراحی وب سایت ونکوور

 

انواع طراحی وب سایت شخصی و تجاری حرفه ای  شامل وبسایت املاک، وبسایت پزشکی، وبسایت خدماتی ،فروشگاه آنلاین ،وبسایت اساتید، وبسایت هنرمندان، نویسندگان و غیره که به نسبت نیاز و کاربرد خود امکانات متفاوتی را ارائه می‌دهند.

اساس هر استراتژی بازاریابی دیجیتال عالی، یک وب سایت تجاری حرفه ای و با زیرساخت فنی مناسب است، به همین دلیل است که اکثر خدمات دیجیتال مارکتینگ با طراحی و توسعه وبسایت شروع می‌شوند.

ما وب سایت هایی ایجاد می کنیم که پیام شما را منتقل می کنند و به راحتی می توان آنها را پیمایش کرد. هر سایت منحصر به فرد، بسیار کاربردی و قیمت رقابتی است.

بیش از 80 ٪ از کاربران اینترنت امروزی وب سایت ها را از طریق دستگاه تلفن همراه خود مشاهده می کنند.
هر طراحی وب منحصر به فرد، بسیار کاربردی و مقرون به صرفه است. ما مشتریان خود را در کل فرآیند طراحی وب درگیر نگه می داریم و با تخصص خود، محصول نهایی را ارائه می کنیم که مفتخر به نمایش آن در جهان خواهید بود.

با سال ها تجربه به عنوان متخصص سئو، ما دقیقا می دانیم که چگونه حضور آنلاین کسب و کار محلی شما را تقویت کنیم. استراتژی سئو ما بر اساس نیازهای شما طراحی شده است تا بتوانید نتایج قابل مشاهده و قابل اندازه گیری را مشاهده کنید.

تمام وبسایت های ما
100% ریسپانسیو
سازگار با موتورهای جستجو

میباشد.

همچنین؛بسیاری از قابلیت های دیگرقابل افزودن است مانند:

گالری تصاویر
اخبار
لینک دوستان
نظرسنجی
گفتگوی آنلاین
لینک شبکه‌های اجتماعی
آمار سایت
امکان درج کامنت برای بازدیدکنندگان
فرم تماس با ما
نقشه گوگل
فرم دریافت اطلاعات
نمایش پست های اینستاگرام
سیستم تعیین وقت
خرید آنلاین
سیستم ثبت نام
چت واتسپ
چت آنلاین
بلاگ

و ......

با حدود بیش  10 سال سابقه فعالیت حرفه ای در ایران  و کانادا ،در زمینه طراحی انواع سایت و پورتال با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، کدنویسی سئو شده، سرعت و امنیت بالا و همچنین طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری زیبا و چشم نواز، بهترین تصویر را از کسب و کار شما در ذهن مخاطب ایجاد خواهیم کرد.  با مشاهده نمونه سایت های طراحی شده توسط تیم سروادیزاین به این اطمینان خواهید رسید که تیم ما بهترین انتخاب است.

مشاوره رایگان طراحی وبسایت

طراحی وبسایت شما با هر موضوعی، قبل از هر چیز نیاز به مشاوره دارد. برای حرفه ای ظاهر شدن باید قدم اول را حرفه ای و محکم بردارید، شروع هر کاری در صورتیکه با مشاوره و همفکری کارشناسان آن حوزه انجام شود، احتمال موفقیت بیشتری خواهد داشت. تیم ما در  قبل از شروع پروژه  آنالیز های لازم را از نیازها، انتظارات و سلایق شما انجام می دهد تا ویژگی های مورد نیاز را در سایت شخصی شما پیاده سازی کند. کافی است از طریق راه های ارتباطی  که ارائه شده است اقدام کنید تا از مشاوره حرفه ای و رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. ما مسیر متفاوت بودن را برای شما هموار خواهیم کرد!